System Powiadamiania SMS

Urząd Gminy Głuchów uruchomił System Powiadamiania SMS. Jest to bezpłatny kanał przekazu informacji skierowany głównie do mieszkańców naszej gminy.

Decyzję o wdrożeniu Systemu Powiadamiania SMS na terenie naszej gminy podjęliśmy w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców i szybszy przekaz informacji. Mogą z niego korzystać wszyscy, którzy się zarejestrują, przez jeden z poniższych sposobów.

Zapisz się

Wystarczy wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy, w którym musimy podać numer swojego telefonu komórkowego, wybrać miejscowość oraz zaakceptować regulamin i wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Później należy wpisać otrzymany SMS-em kod. Dodatkowo można zarejestrować się także składając wypełniony papierowy formularz w sekretariacie Urzędu Gminy (ul. Aleja Klonowa 5, w godzinach pracy urzędu).

Informacje i komunikaty

Dzięki Systemowi Powiadamiania SMS jego subskrybenci będą na bieżąco informowani o zagrożeniach, awariach i ostrzeżeniach, które mogą wystąpić na terenie naszej Gminy, a także jest to doskonały kanał przekazu komunikatów ważnych wydarzeń lokalnych, imprez kulturalnych i sportowych. Użytkownicy systemu nie będą zasypywani ogromną ilością wiadomości, a Urząd będzie przekazywał wyłącznie najważniejsze informacje. Ich częstotliwość nie będzie uciążliwa dla odbiorcy.

Sprawdź również

Owocowa Wiosna w Prusach